Looking For Anything Specific?

לינוי אשרם מדליית זהב / לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו; בנט: "וונדר וומן ... / היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם.

לינוי אשרם מדליית זהב / לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו; בנט: "וונדר וומן ... / היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם.. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו). שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם.

הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו.

לינוי אשרם נחתה בארץ: "עוד לא מעכלת, מקווה שפתחתי דלת לעוד ...
לינוי אשרם נחתה בארץ: "עוד לא מעכלת, מקווה שפתחתי דלת לעוד ... from img.haarets.co.il
רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים.

לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות.

לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. היום בטוקיו החלום הפך למציאות. נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום; המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית.

המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא. היום בטוקיו החלום הפך למציאות. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום:

בלעדי | "הכי מגיע לה בעולם": אבישג סמברג עודדה את לינוי ...
בלעדי | "הכי מגיע לה בעולם": אבישג סמברג עודדה את לינוי ... from ynet-images1.yit.co.il
הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. תרגיל הזהב של לינוי אשרם באליפות אירופה 2020. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות.

זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד.

זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! תרגיל הזהב של לינוי אשרם באליפות אירופה 2020. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם:

תרגיל הזהב של לינוי אשרם באליפות אירופה 2020. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית.

בנט בירך: לינוי את אלופה, וונדר וומן אמיתית
בנט בירך: לינוי את אלופה, וונדר וומן אמיתית from photo.one.co.il
המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית. תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות.

למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים.

הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ. המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות.

Posting Komentar

0 Komentar